söndag 23 oktober 2011

Saludos de Nicaragua

Den 15e augusti fick jag ett mail från Jasmina (en av tonårstjejerna i byn Corozo) med lite bilder på några av barnen i byn och min familj. Väcker många känslor och tankar och jag saknar dom extra mycket nu! Har försökt ringa dom, men det har blivit något fel på min microfon på datorn så dom hör mig inte :(

Har inhandlat en ny och skall försöka ringa dom ikväll! Stort tack till Jasmina för dom fina bilderna och lycka till med fotokursen (som hon går via Asofenix)

Från vänster: Emanuell (mitt lilla busfrö!), ??, Jenixa, ??

Jenixa
Jenixa med en rejäl tårtkniv.

Jennifer (min familjs närmsta granne. Mamma till Jenixa och Rosibell), Emanuell, ??, Rosabell och Jenixa

"Mamma" Angelita

Rosibell och Angelita


Vilken underbar bild!

Bakning av tortillas bröd. Nostalgi!


??, Emanuell och Angelita (tillökning??)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar