måndag 18 januari 2010

Semestern har börjat!

Nu har vi äntligen lyckats komma iväg! I lördags hade jag min första friska dag och vi passade på att åka ut till Isla Ometepe där vi varit sedan dess nu. Helt underbart fint, supergoda fruktdrinkar och massa god mat. Jag äter ikapp allt jag missat sista manaden, då jag knappt kunnat äta eller behålla någon mat alls!

Idag var vi ute på en 4h lång hästtur uppe på en av vulkanerna. Fantastisk utsikt och jättesnälla hästar. Isabell (som vi turligt nog mötte upp på båten hit) följde med oss och det var hennes första tur på en hästrygg. Vi galopperade längs vattnet och klättra uppför berget. Kanonkul men jisses vad ont i baken man fick. Kommer nog gå lite roligt dom närmsta dagarna ;)

Ska lägga upp lite bilder någon dag när jag sitter vid en bättre dator. Tills dess får ni föreställa er oss i badkläder under en palm med färska fruktdrinkar i handen ;)

Detta är livet!!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt gumman att du är frisk igen, och kan njuta lite av semestern. :-) Det låter hur underbart som helst! Kram

    SvaraRadera
  2. Gött att du äntligen är frisk!! Ha en underbar semester! Kramar Rebecka

    SvaraRadera