måndag 23 november 2009

Att sakta men säkert bli uppäten av smakryp...

Tror som sagt att parasiterna i magen har dött eller i alla fall lugnat ner sig. Men jag lider fortfarande av att alla insekter (myggor och andra stickande kryp) är helt galna i att bita mig. Är precis sönderstucken fran midjan och nerat + rivsar fran taggtraden längs baksida lar.

Men har fatt lana ett mer finmaskigt myggnät av min familj som ska skydda mot dom där minsta djuren. Mitt hade lite for stora maskor och släppte in bade det ena och andra. Men jag har inte hittat nan dunderkräm som hjälper mot irritationen av dom gamla betten. Vaknar minst 1 gang varje natt av att det kliar och ligger vaken 1h eller 2. Sen galer tupparna kl. 01, 03 och 05. Kalven sitter fastbunden precis utanför mitt rum och satte igang att ropa efter sin mamma kl 04 igar... och höll pa i 2h =( stackaren

Ska aka in en sväng till Managua i helgen och sen är var utbildning framflyttad till den 7-8/12. Därefter kommer Erik och Rebecka fran VFSN och hälsar pa oss för att genomföra var mittutvärdering. Sen är det ju jul!! Undrar om julkänslan kommer infinna sig eller om man bara kommer vara ledsen och sakna familjen!

Tiden gar i alla fall väldigt fort och snart har vi genomfört halva resan! Det blir nog semester i januari för min del... Men vet inte riktigt vart jag ska bege mig under dom 3 veckorna ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar