måndag 16 november 2009

Kladdkaka!!!



Maste bara berätta att jag i fredags kväll lyckades göra en kladdkaka över öppen eld! Den smaka inte riktigt som den jag gör hemma, men det blev ett överraskande bra resultat och den fick mitt humör och välbefinnande att komma upp pa en mycket trevligare niva igen, efter en jobbig och hard vecka med magproblem!

Sahär ser det ut när man bakar nagot i "ugn" här pa landsbyggden!


Tror att jag lyckats döda parasiterna i magen med tabletterna jag fick i torsdags. För nu fungerar magen nästan helt normalt igen och aptiten har kommit tillbaka. Jag ser kladdkakan som ett bra avslut pa den historian, eller som en inledning pa en ny!

2 kommentarer:

  1. Kladdkaka över öppen eld! Det måste vara nått! Kul att det funkade. Vad tycke de andra om den eller åt du hela själv?
    Kram Cristina

    SvaraRadera
  2. Starkt jobbat :) Skönt att höra att magen är bättre med, och att du direkt testar detta med en primitiv kladdkaka :D Keep it up!
    kram,
    Christoffer

    SvaraRadera