fredag 19 mars 2010

Resterande tiden...

ja, då var det bara 10 dagar kvar här i Nicaragua... Som vanligt kan man inte fatta att tiden springer iväg så otroligt snabbt jämt!

Dock har jag lyckats insjukna ännu en gång. 4:e gången gillt med parasiter men också med någon slags virusinfektion. Är dessutom helt sönderbiten av alla småkryp efter 2 veckor uppe i bergen. Får känslan av att jag inte är menad att bo och leva här ;)

Men jag åkte till privatsjukhuset idag och fick kollat exakt vilka parasiter det var och har massa tabletter att äta nu. Så jag hoppas att dom dör illa kvickt nu dom jäklarna!

Planen är att ta en kort miniweekend ut till playan Masachapa i morgon lördag. För att bada och sola lite, vila upp mig och läka alla sönderkliade bett. Sen kör vi igång med informationsarbetet igen i nästa vecka + att vi skall åka med Asofenix och besöka några av deras lite äldre projekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar