torsdag 4 mars 2010

Sushi och bio i Managua

Vi valde att slå på stort idag och åt middag på en god och bra sushirestaurang här i Managua. Sen blev det bio, Alice i underlandet. Lite besviken på filmen dock, men det kanske beror på att jag hade ganska höga förväntingar på den + att sista filmen jag såg var Avatar. Lite svårt att mäta sig med den kanske ;)


Här sitter hela gänget. Från vänster; Jag, Katelyn (USA), Emelie (Frankrike), Isabell, Fritjof (Isabells kille), Kristofer och Silvia (Nicaragua).


Macro på min första av två portioner sushirullar :P Stark och god salsa!

I morgon bär det av ut till byarna igen, där vi har fullt upp (se schemat nedan). Känns väldigt konstigt att det är så nära hemresan nu. Man måste ju bära ner alla grejer från byn uppe på berget också... gisses, hur skall det gå???

1 kommentar:

  1. Jag kan inte fatta att du snart är tillbaka i Sverige. Jag LÄNGTAR efter dig!! Hoppas att jag hinner se dig lite snabbt innan du far iväg igen!
    Puh, jag klarade av att läsa bloggen utan att svimma över ormarna, fy fan vad äckliga.
    Många kramar
    Cristina

    SvaraRadera